Direktlänk till inlägg 23 april 2009

Öronproppar sökes!

Av Liten & Galen - 23 april 2009 21:24


Om nån har ett gäng öronproppar över kanske ni kan dela med er till mig..........

 

 Tjerjerna övar nämligen intensivt på en duett!!!!!!!!!!!!!!!!


Tass

 
 
Ingen bild

Gretsky

23 april 2009 22:00

Kom och hämta hos oss... jag har skaffat ett ordentligt gäng med öron pluggar till min 4-brnta mor och broder... Tur att Milton slipper höra gubben när han spacklar... F-N vad det gnälls!!!!!

 
Ingen bild

lollo

28 april 2009 20:25

och en såndär vill Lya ha :-/

 
Ingen bild

Malika

29 april 2009 07:00

Mums med öroproppar!! Wilse, vet du hur goa dom e??? jag länsar min "morfars" nattduksbord så fort jag får en chans ;-)men jag kan ju spara några till dig!! Vilka gap dina tjejer har, jag blev ju nästan lite rädd...ha en bra valborg och 1a maj. Kramar Mallan

 
Ingen bild

Milton

2 maj 2009 08:29

Hejhej,
Öronpropparna kan ni nu ha så mycket som möjligt.... jag har haft ett par inlägg tidiagare om era tvåbenta varelser i huset och nu har ju dagen varit då båda börjar närma sig pensionärs åldern... så visst knarrar och gnisslar det i lederna på dem båda nu =) hehehehe

Ha de gött!!!


 
Ingen bild

Malika

2 maj 2009 09:13

Tack Milton! jag tror jag fattar!!! matte ville Gratta men jag tänkte fråga Wilse om hans morsa varit ute & spårat & blivit uppflyttad eller nåt utan hund ???;-) ;-) Wilse ,jag snor med några öronproppar från Skåne så du slipper allt gnissel. :-) Hälsa & GRATTA från matte!!! kram Mallan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards