Direktlänk till inlägg 1 september 2009

Liten Bojkott

Av Liten & Galen - 1 september 2009 23:54

Satan va arga vi e på vår mellan syrra................


Så här rund blir en dvärg efter 350 gram mamma scans Grrrrrrrrrrrrrrrrr

De va sista gången som lillis fick agera inbrottstjuv medans jag höll morsan på avstånd. Den lilla jävlen tryckte ju i sig alla köttbullarna själv!!!!!!!!!!

Hoppas hon har knorr i magen hela natten.


Morr

 
 
Ingen bild

Lakritz

2 september 2009 07:20

Hejsan Hejsan.Wilse Du ska inte skälla på vår lilla PRINSESSA. Hon kanske gjorde detta för att VÄXA till sig något,Vad jag har kunnat förstå så har hon lite problem när det är högt gräs.Om ni ska få ett stopp på hennes tjuvätande då kanske er "morsa" införskaffa henne ett par platåskor typ 70-tal.

 
Ingen bild

Katarina

2 september 2009 09:11

Men Liten!! Nu igen?! Lärde du dig ingenting förra gången?
Tack för den fina orkidén! Om du vill o orkar är du välkommen på fika här i em:) (Det sista gällde matte men vill ni fyrbenta följa med går det bra såklart...)
Kram Katarina

 
Sophia, Cooper & Albus

Sophia, Cooper & Albus

2 september 2009 23:11

Ha ha....så kan det gå! Blir det bantning imorgon nu då? ;)

http://sophia-denovan.minwebbplats.se

 
Ingen bild

Åsa & Malika

3 september 2009 07:28

Men jisses Lilla kanonkulan, så åpen behöver du väl inte va, jag tror nog du får mat ändå....;-)men det är klart, mamma scans köttbullar är mumsiga.....kram Mallan

 
Allie & Sanna

Allie & Sanna

3 september 2009 23:05

Det kunde varit jag som låg där för precis så såg jag ut när jag knyckt tre smarriga kycklingfileer! Vi är allt bra tjuvar när det gäller mat vi dp-tjejer och visst är vi duktiga på att spåra oss fram till det göttaste?! Visst är det värt lite ont i kistan? Ha det gött och i morgon har du glömt det onda och vill ha mer mamma scan ;-))

http://www.allie.webgain.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards