Direktlänk till inlägg 10 maj 2008

Sommar, sommar, sommar

Av Liten & Galen - 10 maj 2008 20:54


UNDERBARA SOL 22 grader redan klockan 07.20

Morsan e galen hon skuttade upp med solen imorses -DÅRE då vaknar ju lillis oxå och i sin tur väcker hon mig phhhuuuuuuu. Strax innan 8 i morses blev vi ut tvingade på promenad............ Jaja det e bara att släpas med.


Men mysigt blev det, efter en liten stund insåg jag att vi va på väg mot sjön yeeeehaaaa till och med jag vaknar till liv med vatten under magen :)


Undra om jag kan lura i henne???????


Det funkade :D Här e Liten på väg upp från en otäck upplevelse.


Hon får skylla sig själv för det här e roligt!


Vi va hemma lagom till lunch och väkte farsan med mackor på altanen han orkade ju givetvis inte alla -tur för oss för gott gräddat med leverpastej finns det alltid plats för.


Dagen flöt på fint det va ju en enorm hätta så jag såg till att hålla mig i skuggan med Julia medans Liten flyttade runt med solen.


Tur att det finns en plats för alla (Julia gömmer sig bakom stenarna)


Idag tror jag det blir chips på altanen i stället för i vardagsrummet jag intar ställning under altanbordet så får vi se!


Tass



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards