Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Liten & Galen - 13 mars 2009 20:48


NU har jag äntligen sluppit ur morsan järngrepp ;) Och har återfått alla mina förmåner............... (kanelbullar och datorn).


Orsaken till mitt staff e inte så allvarlig (beroende på vem som tillfrågas), jag har fått töserna att rucka lite på gränserna :D Det började i tisdags med att Galen tog sitt mod till fånga och va borta en stund på morgonrundan 40 minuter har man väl alltid till övers?????? Morsan bytte ansiktsfärg ett par gånger från vit till likblek till rosa till högröd för att sen inta en lila ton innan hon återfik sin normala vita ton. ;)


Sen har jag övertalat lillis om att de e helt onädigt att rasta sig utomhus när vi har fina mattor nere i källaren. Å lydig som hon e följer hon givetvis sin äldre, kloke brors råd :D :D :D Morsan fattade ju att de va ja som fått töserna till sina nya illdåd och där av mitt straff.


Men igår fick jag tillbaks min frihet och de va ju tvunget att firas med lite snöbollskrig :D

Ja vet inte om Liten uppskattade att agera target???????????????????

men hon va enastående som bollplank :D


Galen passade även på att öva på sin tacklings tecknink på familjens minsta


och jag min på den mellersta!!!!!!!!!!!!!!


sen kom jag på att de va lika bra att ta båda på ett bräde,

men dom små jä-larna smet.


Nu skall det strax dukas till fredagsmys så jag avslutar innan jag får fullständig skrivkramp. De vore ju synd att gå miste om ostbågarna pga av nageltrång!!!!!!!!!!!!!!!


Tass

Ovido - Quiz & Flashcards