Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Liten & Galen - 14 mars 2009 19:05


Mor och far skall ut på galej i kväll så jag har bjudit in grannarna på lite partaj.


Vi har redan börjat förfesten här hemma och de som väljer(vågar) att komma är givetvis välkomna när de har lust!


huuummmmmmmmm undra om de här kan va nåt för lillfisen?


TYDLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jag har ju självklart sett till att förse mig själv med de gottigaste benet som fanns tillgängligt.


Galen e inte så plåkig, hon näjer sig med vad som helst ;) Startade med lite ludd från bädden för att sen gå över på honungsbenet.


Ungdomarna har varit ute och letat pinnar i skogen hela förmiddagen så de kan behöva röja av sig till lite rammstine på högsta volym. Farsan hade inte protesterat om han varit hemma men mor blir tokig om vi spelar HÖGT när hon e i närheten.


Jag övervakar tösernas spårarbete från min nyvunna tron ;)


Nu ekar Du Hast hela vägen till Dennistorg så jag får nog styra upp mina små syrror lite grann.


Tass

Ovido - Quiz & Flashcards