Direktlänk till inlägg 5 mars 2009

Ojojojoj!!!!!!!!!!!!

Av Liten & Galen - 5 mars 2009 22:13


Det skall bli kul att se Galen på morgonrundan imon :D


Tjejerna och ett par polare träffas varje vecka för att  få ordning på tanterna som ihärdigt släpar runt på dem!


Jag brukar sitta i bilen och fika (ljuga) med Bailan. Idag såg jag en sida av min yngsta syrra som jag aldrig sett förut ;) En av töserna som e med i lekis-gruppen är Ziri (samma hamster sort som lillis) och hon låg och skröt på platsliggningen om va hon hittat på innan det va dax för träningen.


Ziri brukar tydligen sköta sig hyfsat på promenaderna -kommer när hennes matte ropar, går fint i kopplet, e snäl mot mötande två och fyra beningar osv. MEN idag kom den lilla råttan på andra tankar :D Hon hittade en katt som låg och tryckte mitt i promenad stråket............ snäll som hon e bestämde hon sig för att gå fram och tjingsa. Å va gör det dumma kattskrället då????????????????????? Jo kattfan skriker -Ta mig om du kan då! Å lill Ziri backar inte för en utmaing utan drar efter med sina yttepyttiga ben i en jävla kareta -GO Ziri GO!!!!!!!!!! Hon må va snabb men inte lika vig som katten som fegt klättrade upp i ett närliggande träd. Och då bestämde sig Ziri för att ansluta sig till sin matte som satt och väntade lite längre bort.


Galen lyssnade med ENORMA öron, och berättade på väg hem att hon har planer på att dra efter ett av rådjuren som vi brukar passera på morgonrundan. För enligt Ziri va det asssskalas att dra på jakt :) och Galen verkar inte bry sig inte om vad det är hon skall jaga, bara hon får prova på jakten!

Jag återkomer imon med info angående charmtrollet!


Tass

 
 
Ingen bild

lollo

5 mars 2009 22:17

Har Wilse blivit blödig??? DENNA DÄR ser definitivt inte ut som nåt charmtroll ;-)

 
Ingen bild

malika

5 mars 2009 22:45

Gööttt! ska ni ha rådjurstek till fredagsmiddag!!!Du Wilse! jag har ju glömt att berätta, förra helgen träffade jag en döö cool ny kompis, en sån som Galen, gisses vad hon var häftig att busa med, alla 2 beningar var hel chockade att jag kunde brottas och leka så, det var länge sen sist....nu dröjer det nog ett tag tills nästa gång, min nyvunna kompis hade en date dagen efter med en snygg kille, så hon ska kanske ha smågulingar om ett tag.....så det kan gå:-.)Hoppas vi ses snart! Kramar Mallan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards