Direktlänk till inlägg 19 mars 2009

De e värst.............

Av Liten & Galen - 19 mars 2009 19:57


...va tiden springer iväg när man har roligt ;) Vi har självklart återhämtat oss från helgens partaj. De dröjer nog ett tag innan Jullan och Liten går på drickat igen :D


Här kommer en kort uppdatering av veckan.


I måndags va vi med farsan på jobb i området, jag håll i tåtarna, Galen släpade fylle och Liten agerade söt och charmade pensionärerna som följer farsans arbete till punkt och pricka.


I tisdags startade vi med en lååååååååångpromenad för att sen bli befriade från hundgården av mormor mkt trevligt. Jag fick mig en extra runda alldeles alena med mormor sen tog hon med sig tjejerna så jag kunde få lite lugn och ro. Lakritz blev överlycklig när töserna  kom på besök.

Nog har han glimten i ögat vår skäggiga vän!

 

Tjejerna faller ju som käglor i den ståtliga herrens sällskap.


Baileys flydde in i sovrummet med morfar :D


Själv låg jag hemma och mös med diverse pipisar.

Den här blåsfisken e en av lillis favo-leksaker. Men verkar den inte för stor för lillprinsessan????????????????????? 

Så då va det fixat ;)


I tisdagskväll fick småttingarna bekänna färg på träningsbanan. Liten skuttade mest runt och tjingsade på resterande polare som oxå va där. Så när morsan hämtade Galen va hon liksom på krigsstigen............... Den tokiga har ju lärt sig läsa tantens signaler och insåg snart att de va läge att vara superlydig, och gjorde allt som hon blev beordrad -DUKTIG TJEJ!


Gårdagen flöt på smärtfritt i hundgården (farsan vill inte ha me oss på jobb nåt mer så vi får va hemma). Kvällen avsltade vi med en nästan tvåtimmars promenad i trevligt sällskap av mormor, skäggen och Trojas matte UTAN TROJA de va trevlig att ha tvåbeningen med men de hade varit dessdå roligare att få ränna runt med pansarvagnen. Men de kommer väl fler tillfällen :)


Tass


 
 
Ingen bild

Jenny å brudarna

20 mars 2009 09:26

Oj Oj oj verkar farligt att leka "Herre på täppan" med lillis, blev ju bara hon kvar på dynan, å hon ser inte allt för mesig ut där hon står direkt. Skönt att ni får uppleva så mycket kul under en vecka. Å gutt för dig Wilse som får de både lite FF och ST (små töser).
Brottar kramen på dig å ge töserna en puss

 
Ingen bild

Malika

21 mars 2009 07:34

Wilse! Blir det någon fest idag, det är ju lördag??? Eller ligger du och tjejerna lågt? :-) Hälsa Skäggen så mycket också! Kramis Mallan

 
Asta

Asta

21 mars 2009 21:17

Goa bilder på goa hundar! Har träffat alla utan den viktigaste...Fyyy på matte:-) Tack för grattiet matte iaf*asg*

Och håll din drickande tonårshäxa från min snygging som börjar samla ihop sina hormoner nu...

http://www.blogtown.se/blog.php?id=Asta65

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards