Direktlänk till inlägg 24 mars 2009

Då e det snart jul igen??????????

Av Liten & Galen - 24 mars 2009 07:15


Jag har sagt det innan och säger det igen. De e värst va tiden går fort när man har roligt.


Igår kväll kom frosty på besök och lämnade lite avfall efter sig! Ivanliga fall brukar han dyka upp runt november månad, har vi tur så kanske det e julafton (Julias-afton) snart igen ;)

 

De e inte så mycket snö ännu................... med det funkar alldeles utmärkt att sladda i :D


 

Liten valde att hoppa mellan de snöfria platserna på morgon svängen, Galen blev som tokig när hon upptäckte vad frosty lämnat så henne såg vi inte förns vi närmande oss tomtgänsen efter en timme :) Hon va pisseblöt så jag misstänker att hon tagit sig ett vinterdopp i nån av våra närliggande sjöar.


Hoppas ni alla får en fin dag! Vi skall ägna våran åt snöbollskrig :D


Tass

 
 
Ingen bild

Yazz

24 mars 2009 12:07

Hallå där borta på Valsvägen!
Va kul för er att det blev lite sladdbart igen. Här blev det bara lite dammigt igen.
Fick precis ett kort besök av en goldendam modell större. Försökte bjuda upp henne till dans - men det var inte alls lika roligt som att dansa med dina tjejer Wilse. Det är minnsan inte alla som kan leva upp till den kurvtagning galen behäskar!
Nu laddar jag till kvällens möte med gänget, det ska bli kul!
Yazz tazz

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards