Direktlänk till inlägg 28 mars 2009

Utvilad :)

Av Liten & Galen - 28 mars 2009 19:48


Mmmmmmmmmmm som farsan lovade igår så blev det en låååååång sovmorgon för oss grabbar idag. Töserna studsade upp tidigt som vanligt och vi herrar drog oss kvar i den varama sängen ända till lunch. Sen dumpade farsan mig hos tjejerna vid bertilssons stuga där ett spår på lite mer än en kilometer väntade på mig! En alldeles underbar start på dagen! Efter min galanta uppvisning serverades det nybakta kanelbullar :D


Sen fick Galen öva på att ligga still bland en massa andra hundar, och vad jag kunde se från bilens tonade rutor behöver hon nog öva en hel del på den uppgiften.


Jag och Jullan slocknade framför tven igår, så det innebär att jag har en hel del ostbågar som fortfarande väntar på att få åka snålskjuts genom mina tarmar. De e ju ingen ide att låta dom små gula böjarna vänta så jag avslutar och går in i ostfrossan!


Tass

 
 
Ingen bild

Baileys

29 mars 2009 08:57

Tjabba Wilse.Det var en helt underbar dag i skogen igår,Jag har säkert sagt detta många gånger tidigare,Du är helt suverän i spåret Wilse,"som talesättet säger RÄNDERNA GÅR ALDRIG UR" Vi får bara hoppas att ungdomarna ser & lär hur det ska gå till.Tack för de goda kanelbullarna,även där e du en mästare att få till det!!Ha det nu så bra så ses & hörs vi snart igen.VovVov

 
Ingen bild

lollo

29 mars 2009 12:13

jag fattar inte hur ni kan vara så snygga när ni äter så mycket godis ;-) Krama alla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards