Direktlänk till inlägg 4 april 2009

Sommar, sommar, sommar

Av Liten & Galen - 4 april 2009 19:47


Mmmmmmmmm idag har det varit underbart väder! Morsan drog till jobbet tidigt, medans vi andra snosade fram tills lunch ;)


Morgon rundan sket vi i, det blev dubbel frulle istället. Vi har busat större delen av dan.

En begagnad rattmuff kan man ha till mycket.............


Tjejerna mot killarna???????????? E det rättvist???????????

Så nu blev det bättre -en mot en :D


Så fort morsan kom hem blev det slut på busandet, TILL OCH MED JAG fick bekänna färg...............

När vi ändå blev plågade passade jag och Liten på att jobba på våra bruna detaljer runt ögonbrynen, den tokiga gjorde som vanligt. SOMNADE!!!!!!!!!


Nu har grillen varit tänd i snart en timme och det luktar som om ryggfilen börjar bli klar mmmmmm


Tass

 
 
Ingen bild

Baileys

5 april 2009 09:33

Tjabba Wilse. Ni e så ståtliga Du & "småtöserna"Det ser så härligt ut när ni far runt med en rattmuff som tillhygge,det kanske e på tiden att skaffa en sadel & sätta fast på Galens rygg,så att vår lilla sköhetsprinsessa kan sitta fastspänd på den...Av bilderna att döma så ser det lite våghalsigt ut när ni storvuxna far runt & den "LILLa" flyger som en vante en halv meter ovanför markytan!!! I dag (söndag) är det dags igen för lillbrosan att ge sig ut på tävlingsbanan,Han var en aning nervös,vi snackade en hel del om det i går kväll. Han frågade mig hur du & jag var före en tävling.Och då drog jag till med att en liten nervositet är bara positivt före en tävling.Då kontrade han med en mot fråga,"är positivt något man kan lära sig" Det var nästan som han satte mig på det hala med den frågan,Då svarade jag honom "Tänk på allt det som har gått bra när du & "morsan" tränar det är positivt" "JaJa säger han i nästa andemening det är väl bara att gå ut & göra så gott man kan" Just det "brosan" du har redan fattat vad det hela går ut på..Där efter var det dags för nattsömnen,då hörde jag på den "lille"grabbens tunga suckningar.Han gick nog igenom sitt program i drömmen.Ja du min gamle vän det är inte lätt för våra små,men det har ju du & jag pratat om förut.Ha nu en underbar dag & bara njut av lugnet, för i eftermiddag är VILDDJUREN tillbaka.Vi hörs.VovVov

 
Ingen bild

lollo

5 april 2009 22:39

ser ut som en tuff men kul dag ;-)

 
Ingen bild

Yazz

6 april 2009 09:14

Vilken tur att ni hittade en rattmuff! Ser himla kul ut. Men har inte Liten missförstått hur man samarbetar. Det gick väl inte hål på min favoritpingla ........
Tack för promenaden, det var mysigt att få flirta lite igen .....
Hoppas vi syns på tisdag.
Ha en bra dag!
Yazz tazz

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards