Direktlänk till inlägg 21 maj 2008

Helgen e redan här :D

Av Liten & Galen - 21 maj 2008 22:08


När jag vaknade imorses fick jag för mig att det redan va lördag!!!!!! Morsan va uppe och grejade men vi fick sova gööööörlänge. När jag och Liten bestämde oss för att gå upp strax innan lunch satt morsan och tjatade i telefon ute på altanen, så det va bara att inta vertikalt läge på gräsmattan. Så våran dag har precis känts som en lördag. Alldeles alldeles underbar :)


Jag sabbade min bröstmuskel på morgon promenden idag (igen) :( För j-ligt det gör jätteont, varför kan inte stunbbarna varna innan de anfaller så man åtminnstånne har chans att veja?



Tillsamman belastar de maken med 50kg, ni får själva gissa vem som väger mest ;)


Jag orkade inte med en runda till idag mitt framben behöver vilas så jag ringde och bokade fika med Baileys som oxå behöver vila sitt ben med tanke på den amputerade tån. 


 

 Liten väntar tålmodigt på sin belöning! Lakritz sår bredvid men han rymms inte på bilden! Tur att dom små har varandra så jag och Baileys får en paus emellanåt.


 

Så småglinen fick ta en alldeles egen kvälls promenden utan oss. Medans de promenarede runt i skogen passade jag och Bailan på att mysa med farsan på tomten ;) Vi fick dela på resterna från middagen -TACK alltid gott med grillad fläskfile.


Voff





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards