Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Liten & Galen - 2 oktober 2008 22:22


=Liten appellkurs debut........................ Ojojoj det börjades tydligen med platsliggning 30 meter 3 minuter trodde jag. MEN INTE!!!!!! Det blev 3 meter och 1 minut????????????? Liten la sig på första kommandot men ångrade sig rätt snart när hon insåg att gräsplanen va dyngsur :) Hon låg kvar men som en ostbåge -Duktig tjej- kanske skall användas för ett bättre resultat?


Sen va det fotposition som stod på schemat. Hon gör det om man guaidar henne rätt med en godis, morsan fick i läxa att få in henne på bara kommandoordet FOT.Jag säger STORT lycka till :D  Dom goooa (frhoppningsvis tålmodiga) instruktörerna Titti & Pål kommer få nåt att bita i :D :D. Sen va det dax för platsliggning igen, och här fick lillis dispens  och fick sitta i 3 minuter istället (man skall tydligen va tjej för att särbehandlas) men det gjorde min lillsyrra med bravur och fick som belöning gå och sätta sig i den varma bilen med en snygg polotröja ;) Skall man vila så e det lika bra att göra det med klass.


Undra om det kan det bli en brukchampion av den här?????


Mendas två av familjen tjejer va på hundklubben och fjantade sig fick jag och "minstingen" va hemma med far och myyyyyyssssssa hur länge som helst ;) och i mys ingår givetvis min favofika KANELLBULLAR. Åååååååå på tal om bullarnas Rolls-Royce så har ju jag fest på lördag i kanellbullens-tecken. Än så länge har jag bjudit: Baileys, Lakritz, Love, Whiskey, Cookie, Daisy, Flirt, Frost, Dante, Vide & grannhundarna Buster & Ozzy (dom e så små så dom kan nog dela på en bulle).  Jag skall fråga Malika, Troja, Wicca, Allie (lillis supersnygga polare) om dom oxå har lust att vara med och kalasa! Mina småtöser kräver ingen inbjudan dom kommer garanterat att komma ändå!


Tass och hej från ett blött gäng!

Ovido - Quiz & Flashcards