Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Liten & Galen - 13 oktober 2008 22:39


Nu e det tid att NÅGON i familjen Andersson-Påhlsson bloggar. Wilse och morsan ligger i nån slags fejd?????????????????? Vi andra (jag, Jullan, den galna och farsan) vet inte riktigt vad det rör sig om men arga e dom :S


Så Wilse har web-förbud än så länge!!!!!!!!!!!!!!! -Tur för en söt tjej som mig :D


Jag vet inte riktigt vad som gick snett i söndags???? men nåt va det som utlöste ilskan???????????  Först idag har det lugnat sig och det kan bero på att JAG (lillis alltså) tröttnade på att dom gick och va arga på varann.


Jag blir lite rädd själv faktiskt när jag ser mig sjäv från den här vinklen. Skönt att våra överhuvuden oxå blev det så livet förhoppningsvis kan återgå till sin vanliga harmoni igen!


Min (en av många) käresta gjorde sin första tävling i helgen -Duktiga Lakritz- Men han ville inte bli uppflyttad utan mig............... så på väg mot mottagaren på budföringen ropande han till mig att han väntar tills jag oxå e redo -Sann kärlek- jag vet inte om han har insett att det dröjer ett tag (tills det e 20 grader varmt och sol igen) innan jag ens kan tänka mig att bli anmäld till tävling?????


Idag har livet varit betydligt enklare för oss alla. Mor e fortfarande lite grinig och våran stora, ståtliga, vackra, ödmjuka, väldoftande (det är under tvång jag skriver en vissa saker!!!!!!!!!!!!!!) bror har fortfarande lite hängande nacke men dom en inte alls lika sura på varandra idag och förhoppningsvis har det löst sig tills morgondagen, jag hörde ryktas om en långpromenad i och det måste väl lätta lite på trycket!


Nu skall jag se till att stjäla marsvinet som min syster håller på att slita i stycken och rusa in till farsan och placera fångsten bredvid honom på hans kudde :D  Så kanske han vaknar och kan leka lite med oss innan vi bestämmer oss för att somna!



Önska mig lucka till ;)



Ovido - Quiz & Flashcards