Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Liten & Galen - 4 oktober 2008 23:54

 

Vi startade dagen med bullar fyllda med kanel -Yeeeeeehhhhaaaaa. Sen kom det lite mindre roliga...................... Återbesök hos doktorn.............. som skulle klämma och känna :( för att sen avsluta med med en elak spruta rätt i nacken. -Stackars morsan som tvingas till hemska stick var dag (inte i nacken men ändå!!!!!!!!!!!!).


Men sen va det bara att vända hem till ännu mer KANELBULLAR :).Medans paranteserna va ute och slet med barren kalasade jag och mina vänner på underbart goa saftiga bullar med socker på!


Min härligt fylliga skog...............


Förvandlades ytterligare..................... till en något kalare yta.


Och vad blev slutresultatet??????????????


En rolig hinderbana :) Jaja inget ont som inte har nåt gott med sig!


Å tack och lov för våra goda grannar (granarna e vi ju rätt trötta på :D)som hjälper oss att städa upp.



Vi avslutade dagen med ett underbart race i haglet, Galens första halk upplevelse. 


Och givetvis mängder av KANELBULLAR :)


Tass



Av Liten & Galen - 4 oktober 2008 00:59


Helgen började tydligen idag??????????????


 -I  Lööööööööööööv  morsan!!!!! Dagen börajde med ett planerat låååååååååååång spår till mig. -TACK.


Tjejerna fick ensam tid med Yass runt härskogen (tack och lov för att Yass matte SOM  hittar (annars hade jag nog saknat mina töser enormtmycket med tanke på morsans lokalsinne?).


Galen och Yass kompleterar verkligen varann! Ni kan kika på mer bilder på dagen äventyr på Yass blogg http://yazz.bloggagratis.se/ Nu e dom hur lugna som helst:)


Tack Yazz för uttröttningen av mina tjejer.


Väl hemma stod farsan med motorsågen och väntade..................... Den "lilla" skog vi för närvarande äger skule tydligen ner?????????????


Vi hann inte så myckert som far önskade så vi får fortsätta imon!


Efter 6 granar tröttnade gubben........... jaja vi har ju bara 29 kvar!



Min stackar skog försvinner :( Hoppas verkligen att farsan har en plan för förödelsen!!!!!!!!!!


Jag åter kommer imorgon med resultat!


Tass


Ovido - Quiz & Flashcards