Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Liten & Galen - 15 oktober 2008 23:18


Fy f-n va tråkigt de e när det regnar :( En av oss tycker iof att det e störtskönt................ Ju mer vatten dessdå mer bad möjligheter. 


Vi som inte tillhör vattendjurs-släktet (jag & lillis) får fly fältet när den galna är i gång!!!!!!!


För Litens del är det tur att vattendjuret finns..... Hon slapp sin appellkurs idag pga av all nederbörd och Galen fick kliva in och brilljera i hennes ställe;)


Hon klarade av platsliggningen galant 10p av 10 möjliga, positons träningen funkade bra med hjälp ;), kvarsittningen e inget problem i ösregn, inkallning med extrem störning av stiliga Nico funkade oxå! -Duktig tjej.


UNDER TIDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Som mor och Galen gick och va rediga på appellplan fick jag stå ut med lillis historier :( Jag skall bifogar en av många till er..........


-En engelsk dam sitter på tåget till skåne.Mittemot henne sitter en skånsk familj. Den engelska damen tittar på den lilla pojken och säger -What a handsom face! Då svarar mamman på bred skånska -Neaj, det vaaur noug min man som face-



Det här mina vänner va en av många som den lilla svarta han med, och tro mig på 2 timmar hinner hon spotta ur sig en hel del................. Historien va tänkt till Wicca, hon hade säkert uppskattat den men henne såg vi inte till idag så hon drog den för mig istället -TACK Liten för att du försöker förgylla min tillvaro!


Nu har den svarta guldklimpen slocknat trots utebliven kurs men med tanke på hennes munläder e det SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT att hon somnat så jag slipper dra på smilbanden mer idag!


Tass & Godnatt







Ovido - Quiz & Flashcards