Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Liten & Galen - 14 oktober 2008 22:12


Har varit uppe på hundklubben och glänst idag ;) För min del va det bara att luta mig tillbaks i bilen, studera tonåringarna och känna stoltheten växa;)


Nu har jag och mor diskuterat klart!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och VI (tanten alltså) kom givetvis fram till att HON alltid i ALLA frågor har rätt. Och att jag som underordnad får bara ställa mig i ledet äta min soppa och hålla med.


Vi fick lunch hemma hos mormor och dom skäggiga -Alltid trevligt! Tjejerna fick en härlig lekstund med Lakritz mkt välbehövligt för de små -Tack Lakritz för att du hjälper till att trötta ut mina töser.



Liten fick som vanligt mest uppmärksamhet ;) (till hennes stora förtjusning).


Större del av dagen har vi spenderat i bilen, och där e det som vanligt........... Töserna berättar "roliga historier" och jag skrattar av ren artighet. Om jag får tillfälle (kommer ihåg någon) skall jag vidarbefodra den till er!


 

Här e bevis på att Galen e familjens tok!

Tass

Ovido - Quiz & Flashcards