Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Liten & Galen - 9 oktober 2008 19:18


Det händer ingen ting här hemma............... Tjejerna ränner givetvis runt som vanligt och tävlar för tillfället om vem som kan lägga sig snabbast......................... TOKFIOR e vad dom e!


Morsan ligger i sänger och gnäller -Ojojoj kandet aldrig sluta rinna från näsan? -Jag fryser -Jag e kokhet osv JAG börjar bli trött på alla tjejer i familjen 8o|.


Tack och lov för far ;) Honom kan man lita på, han delar med sig av sitt fika bröd, tar med mig ner i garaget för att finjustera hojen, sparkar boll, och skämmer bort mig alldeles för mycket :D


Snart skall vi servara the till den ynkliga damen i sovrummet!!!!!!!!!!!!! Sen hoppas jag att hon deckar så vi kan mysa utan att behöva lyssna på hennes jämmer!


Tass för nu

Ovido - Quiz & Flashcards