Direktlänk till inlägg 26 oktober 2008

Jag ser faktiskt fram emot måndag!!!!!!!!!!

Av Liten & Galen - 26 oktober 2008 20:14


Jag som många många andra har en svår depression varje söndag. Men idag ser jag verkligen fram emot morgondagen ;) Det är dax för vå öskust-tripp igen :D Och om jag förstod det rätt väntar mina favo-tjejer i oskarshamn på att jag/vi skall komma och förgylla deras vardag.


Och jag länktar efter deras kärlek ;) Om jag går och lägger mig nu borde det bli morgon snart!



Galen blir ordentligt ompysslad!


Mednas Liten får sig en genomkörare i positions-träning ;)


Tjejerna har lekt med tvåbeningen Milton hela dan (tro mig det är utmattande) så dom somnade långt innan middag, och jag tror jag gör det samma så jag e på mitt allra bästaste humör imorgon när vi skall till småland.


Tass


 
 
Ingen bild

Yazz

26 oktober 2008 22:21

Söndagsdepression, usch det låter allvarligt. Tur att den höll sig väcke en dag som idag. För idag var väl verkligen en depressionsdag - regn, regn, regn ........ Det kunde blivit riktigt illa! Det räcker med en sort i taget.
Åh. Liten! Kan jag inte få en privatlektion när vi ses nästa gång? Familjen har kört med mig i köket flera gånger idag - rätt position. JAg blir alldeles snurrig av att gå runt om och om igen! Till slut fick jag lov att gömma mig så fort den där träningsrösten hördes! Jag fattar bara inte!

Yazz tass och god natt

 
Ingen bild

Yazz igen

26 oktober 2008 22:24

o du! Ha en kul vecka där österut. Tjejer som väntar, inte så illa precis :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards