Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Liten & Galen - 3 januari 2009 22:35


HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I går va morsan och sladdade runt på fruset vatten med Milton, när hon kom hem hade hon Feber med sig på besök? Jag har försökt säga till henne att GAMLA människor skall hålla sig lugna men hon lyssnar ju som vanligt inte på mig..............


Å vad hände????????? Jooooooooooo Feber tog kontroll över tanten hela dan igår. Hon låg som en klubbad säl och gnällde HELA KVÄLLEN!!!!!!!!!!!!!!


Idag mådde hon betydligt bättre MEN nu har jag, lillis och farsan fått ärva skiten. Å jag som knappt återhämtat mig sen nyår phuuuuuuuuuuuuuu.

Vi fick inte ligga bredvid farsan i sängen. HAN VILLE TYDLIGEN HA DEN FÖR SIG SJÄLV sicken jävla stil vi e ju oxå drabbade................. För att uppnå optimal återhämtning okuperade vi soffan.


Tass

Ovido - Quiz & Flashcards