Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Liten & Galen - 10 januari 2009 22:05


Ja får springa hem till morfar och hämta fler................... Hoppas han har sparat några??????????

Jag och Galen disskuterade Litens utställningsresultat. Hon e snygg PUNKT........... slut prtat om den saken.


Man kan ju inte vara allvarlig hela tiden, tonvis av lek måste ju tillhöra dagens aktivitet.


Bita lite här, bita lite där!!!!!!!!!!!!!!!

Av Liten & Galen - 10 januari 2009 19:55


I löv helger!!! Morsan åke tidigt (tidigt för en lördagsmorgon) i morses men kom hem lagom till fikan som farsan fixat ;)


Sen trycktes vi alla in i bilen för att möta upp dom skäggiga killarna. Å gissa m vi blev överraskade. Inte nog med skäggen, nä min gamla polare Ozzy stod och väntade på oss. Liten blev alldeles till sig (hon blir det vid nya manliga bekantskaper). Galen vet inte riktigt hur hon skall reagera (ännu) så hon hoppade och skuttade mest.


Mysigt blev det iallafall. Och nu väntar chips och ostbågar på att bli uppdelade i minimala bitar i min mun så jag måste sluta



Tack mina gooooooooa vänner för en trevlig runda!


Tass                     

Ovido - Quiz & Flashcards