Alla inlägg den 8 juni 2008

Av Liten & Galen - 8 juni 2008 22:00


På tisdag har vi fullt upp med att spöa ski-en ur grekland, så ni som tänkt ta med oss ut på en mysig kvällsrunda får vänta! Jag har gått igenom alla regler och nödvändigheter med Liten hela helgen. Idag tror jag att hon började fatta....... Den som gör flest mål vinner och bollen tillhör ALLTID mig.


Svårare än så e faktiskt inte fotboll. Lillis e rätt dålig på att göra mål men hon en en jävel på att finta och taklas och det kan väl va bra att ha med i laget? Så kan jag stå för målgörandet, jag provade att sätta henne som  goalie men det va ju hopplöst hon täckte inte ens en 20 del av målet. så hon får agera back och se till att jag får upp bollen på rätt palnhalva.


Vi har givetvis hunnit med mycket sol och lite bad oxå, Jag simmade som vanligt mina sträckor medans Liten mest trillade i och flög upp lika fort som hon nuddad vattnet! När skall hon inse att det e skööööönt å bada???????


Jag har intagit lyxplatsen i solen, varmt, mjukt och behagligt ;)


Imorgon blir det vetlanda tur och retur, hoppas de bjuds på märgben till lunch.


Tass



Ovido - Quiz & Flashcards