Alla inlägg den 15 juni 2008

Av Liten & Galen - 15 juni 2008 00:21


Vi kan fortfarande vinna EM!!!!


Paranteserna stack hemmifrån strax efter matchens slut! Och lämnade oss ensamna med våra frågetecken??????? -TACK Lagerbäck för att du redde ut begreppen för oss!


Det räcker att sepela oavgjort mot ryssarna så har vi fortfarande en chans att ta hem vårat guld. Liten hade tusen frågor till Lasse och när hon fått svar på det mesta (tyvärr har han ingen aning om tennisbollen smakar bättre än bandybollen, dom begreppen får nog jag hjälpa lillis att reda ut!).


Liten spendarde nästan en timme med att försöka få med Julia ut och latcha lite fotboll, jag total vägrade INTE efter en förlust. Jag behöver nåt stärkande och lite tid för att återfå spelglädjen!


Julia hade inte heller nån lust att leka målvakt så hon bytte bara plats och somnade åter sött!


Det slutade med att Liten fick spela mot husväggen själv, hon tröttnade precis lagon innan paranteserna kom hem igen.


Jag har återhämtat mig något och imorgon skall jag börja förberedelserna inför macthen mot ryssarna. Och den här gången skall jag vara övertydlig mot Lasse så han inte får några ideér om att ändra spelstil eller liknade. Vi håller oss till min stil så vinner vi nästa match och förmodligen de som väntas i slutspelet!


Nu e jag/vi välförtjänta av att njuta av nattens mörker!


Tass

Ovido - Quiz & Flashcards