Alla inlägg den 9 juni 2008

Av Liten & Galen - 9 juni 2008 23:47


Jag har legat hela kvällen och funderat på vem eller vilka som skall få spöa skiten ur grekland??????


Jag kom fram till en start:11 av dessa duktiga killar


Målvakt:
Andreas Isaksson

Backar:
Fredrik Stoor
Mikael Nilsson

Olof Mellberg
Petter Hansson

Mittfältare/Anfallare:
Fredrik Ljungberg
Tobias Linderoth
Christian Wilhelmsson
Zlatan Ibrahimovic
Anders Svensson
Henrik Larsson



Jag hade ett långt telefonmöte med Herr Lagerbäck och han tyckte att min uppställning va ok men den kunde finslipas lite...... Så jag gav honom fria händer att ändra efter hans eget tycke, han har ju några års erfarenhet.


Han beklgade oxå min skada i vänsterbröst muskel. Om det inte varit för den hade jag haft en given plats målet. En ilsken boxer som antingen tar bollen eller smakbenet -det e bara att välja man försöker nämligen bara sätta den i krysset på mig en gång :D


Nu e det bara att ladda, hålla tummarna och tänka positivt så killarna känner vårt stöd!


Tjipp





Ovido - Quiz & Flashcards