Alla inlägg den 17 juni 2008

Av Liten & Galen - 17 juni 2008 21:35


Jag tänkte att ni skulle få en "Liten" inblick i vårt så kallade hotelliv! Större delen av dagen spenderar vi med att hålla morsan sällskap i bilen. Ni kan sjäva räkna ut hur kul de e.......................


Höjd punkten e mitt på dan med promenad/kombinerad lunch. 

Liten står alldeles bradvid mig men hon kan va svår att se i det höga gräset, räcker man knappt 26cm över jordytan e det lätt att man kommer bort!


Efter dagens arbete bär det oftast av till hotellet igen och där väntas naturligtvis middag och ännu en promernad, sen får vi pyssla med vad vi vill medans morsan sappar runt!


Liten brukar oftast vara ivägen, antingen för mig eller för morsan de har liksom blivit hennes uppgift. Jag däremot ser till att ta vara på var minut. Ofta tillsammans med alla andra på cyberspace!


I det här fallet e både morsan och lillis ivägen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ikväll blir det till att förbereda morgondagen med Lasse, vi skall vinna kosta vad det kost vill! Ryssarna kommer inte längra än till avspark sen kommer nämligen våra härliga vikingar att ha kontrollen över nästkommande 90 minuter! Med eller utan Zlatan!


Plikten kallar Lasse och jag har en date 22.30 för att gå igenom alla detaljer inför matchen!



                             Hur svår kan de va????????????????????????????

         

                     VI                           mot                     DOM


                                      Skrattretande eller hur :D

Ovido - Quiz & Flashcards