Direktlänk till inlägg 24 januari 2009

De e inte svårt..........

Av Liten & Galen - 24 januari 2009 20:36


............att roa dom små :) 

Jag hinner inte ens komma till slutpoängen innan den tokiga viker sig av fniss, eller asssssssssssgarv kanske e en närmare beskrivning hennes käkar höll ju på att gå ur led ;) ;) ;) DOM e helt enkelt hopplösa mina syrror!!!!!!!!!!!!!!

 
 
Ingen bild

Baileys

25 januari 2009 10:58

Tjabba Wilse.Ja du kompis visst får man sig ett gott skratt av de !SMÅ!jag tänker på när vi hade Mötet på Dennis torg,innan fikat så var det ett sjuherrans liv på våra syskon & övriga mötesdeltagare i den åldern,& så var det dags att duka upp,i det lägget hade du & jag kommit överens om att kanelbullarna tar vi fram sist,så först ut var det ett gäng Mariekex.Då fick du & jag oss ett gott skratt när vi såg deras miner HAHA!Jag är inte så säker om de fattade när vi tog upp punkten om GOTT UPPFÖRANDE,men för övrigt så var det ett givande möte,framförallt när du Wilse visade hur man uppför sig vid mat- skålarna,sicka blickar vi fick,hade vi inte känt dem så skulle man kunna tro att de skulle ta kål på oss.Tur att vi bjöd på kex före, för i det lägget hade vi behövt hörsel skydd!!Eller som vår vän Love sa,"låt dem gasta bäst de vill" kan han säga,han är ju LOMHÖRD stackarn..Ja du min trogne vapendragare det var roligt att så många kunde komma trots vädret!!OCH till sist så vill säga grattis till er nya fina bil,nu får ju till & med Julia plats.Om jag känner den lilla DROTTNINGEN rätt så tar hon hela baksätet för sig själv,hon bryr sig inte att det är en kombi!!Ha det nu gött kompis så hörs vi snart igen.VovVov

 
Maria

Maria

26 januari 2009 10:42

Wilse har ett tufft liv, roa och fostra 2 sådana damer :) Kul att träffa dig igår Jeanette även om det bara var en snabbis. kram Maria

http://www.utzi.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards