Direktlänk till inlägg 30 januari 2009

Ett ord...................... eller kanske två.................

Av Liten & Galen - 30 januari 2009 23:15


FREDAGKVÄLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TJOHOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!

Jag missade att plåta under festens gång, så ni får nöja er med efterbilderna :D


Mycket dans blev det.

Så vi kan ta igen oss lite med gott samvete.


Ja kanske behöver ta igen mig lite längre än de små, tur att min hörsel inte e som den varit! Tjejerna är nämligen mitt i sin lambada???????????????

Jag e begåvad med helt galna syrror, hoppas dom får kramp snart så kanske intensiteten minskar något???????????


Tass

 
 
Ingen bild

Baileys

31 januari 2009 10:05

Tjabba Wilse.Ja nog kan du behöva vila efter småtösernas vilda fram fart från tidig morgon till sena kvällen.Så idag (Lördag)får både du & jag En hel dag med våra "farsor" Det skulle vara många fler föreläsningar i veckan som "morsorna" & småglina reser land & rike runt på,så idag e de visst i den STORA BY HÅLAN ALINGSÅS,Ja du kompis nu passar vi på & bara njuter av vår behövliga lilla semester dag!! "Farsan" har lovat mig att han ska köpa semlor till oss, "För som han sa, två sådana ståtliga grabbar som du & Wilse är,så är ni värda detta" Ja du min gamle vän i det han säger det har han ju faktiskt rätt i.Så vi ses som vanligt på Dennis torg idag,ha det så bra så länge.VovVov

 
Ingen bild

Malika

31 januari 2009 11:15

Hmmm Wilse, din koj verkar lite i minsta laget;-) men det ser ju rätt gott ut där du ligger. Själv är jag lite sjukskriven.....trodde att en liten djä...hade bitit mig i baken men ack nej det kom visst inifrån, sicken bula! Men jag kommer igen....Ha en bra dag med farsan. Kramis

 
Ingen bild

lollo

31 januari 2009 19:58

önskar att vi blir bjuda på nåt fredagsröj framöver, ser ut att ha gått vilt till :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards