Direktlänk till inlägg 28 juni 2008

Hon e GALEN

Av Liten & Galen - 28 juni 2008 20:54


Idag har vi efter en lååååååång promedad och ett kort spår till lillis varit och beskökt Galen och hennes nuvarande familj.


 Visst e hon G-udomlig, vi tog med oss mormor så hon fick träffa den lilla krabaten som hon kommer få på inackordering då och då! Men mormor tyckte inte att dom (Galen och hennes syskon) va lika gulliga. Dom visade nämligen sitt allra bästa JAG och bet så hårt de kunde i mormors armar och ben för att visa upp en av deras många talanger:D Efter lite blodvite tyckte hon inte att det va ok och sitta på filten och mysa med de små????????????


Medans vi fick sitta i bilen och tråka träffade morsan & mormor Galens farsa. Jag meddelade att han kunde hålla sig EN bit ifrån vår bil. Han har nog hört om "attacken" i kalmar för han slutade kissa på bilen och flyttade till lämpligt avstånd.


Imon skall jag glida runt med farsan hela dan, medans morsan och Liten skall springa runt i vänstervarv. Jippi en heldag med far e ALLTID lika mysigt!


Galen visar precis vad jag tänker :D


//TassTass



 
 
Ingen bild

Lillianne

29 juni 2008 12:23

Åhhh, vilken söt "syster" ni kommer att få! Ännu mer tassar att hålla reda på, det blir jobbigt för dig Wilse, det klarar du. Ha det så gött och pussa Liten från gänget i skogen!
Lilli.

 
Ingen bild

K-Å.A

29 juni 2008 19:43

visst är hon söt,Wilse men nog kan man bli lite GALEN av alla de små.Wilse med din rutin så ordnar du detta oxå!MVH:En som är van vid småttingar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards