Direktlänk till inlägg 29 juni 2008

Underbara söndag ;)

Av Liten & Galen - 29 juni 2008 19:24


Jag har haft en kanon dag med farsan idag, mednas tjererna har varit och övat vänstersvängar. Och till min stora överraksning skall jag och far vara alldeles själva måndag till fredag -Fatta sicket mys det kommer att vara hemma :) :) :)


Liten skall på kollo nån stans och morsan skulle ivåg på galej. Jullan e givetvis hemma med oss grabbar men hon uppskattar våra värderingar och sysselsättningar så det kommer bli hel skönt


Så här mysigt har vi det när katterna e borta -nästan alla katter iallafall!


När Liten visade upp sin snyggaste, trevligaste, bästaste, mysigaste sida tyckte tydligen tyckte NÅN att det fanns snyggare små tjejer på samma område och att lillis saknade lite av varje................... Hon e ju bara valpen ännu????????????????????? Snart får morsan sluta dra med henne på en massa förnedringar.


Om de e mer muskler som behövs på den lillafisen e inte jag sen med att hjälpa till med hennes uppbyggnad, om hon inte kommmer först på nästa tillställning kan hon iallafall nita personen i fråga som har åsikter om hennes utseende!


Tre kilo i vardera påse bör hjälpa henne att få en fin rygglinje i rörelse. Till och med jag kan se att det fins vinklar bak. De va nåt med hennes överarm oxå????? Vadå överarm den sitter ju i prinscip fast i den nästan obefintliga underarmen?????????????? Hon e juför f-n Liten!


Slut för idag jag återkommer så fort jag får tillgång, farsan lär ju sitta klistrad vid datorn tills morsan kommer hem. Men det har ni absolut inte hört från mig ;)


Tass och på återseende!

 
 
Ingen bild

Baileys

29 juni 2008 19:57

Jag kan förstå att ni har haft det bra idag, själv så har jag & farsan haft det lugnt & skönt,något regn men ändå gott med en skogspromenad utan något påtvingatbus från lillbrosan,så jag ser framemot en ny vecka när de är i stockholm på världsutställningen,det kommer att bli en lugn & skön vecka,men det är klart lite kommer jag allt att sakna "morsan & lillbrosan"känner du det samma Wilse så slå en signal "farsans mobil är alltid på,Ha det.

 
Linda Fredriksen

Linda Fredriksen

29 juni 2008 21:45

Hejsan!
Jätte kul att träffas idag, Liten är ju så fin och oerhört trevlig!
Ha det bra!

http://fredriksen.blogg.se

 
Ingen bild

Malika

30 juni 2008 10:40

Ha ha stackars Liten.....;-)fick du en sådan "väska" på ryggen, min matte testade den på mig, men jag såg nog riktigt ledsen ut, så jag slapp den ,denna gången....Lycka till i Stockholm!Ha det gott Wilse, njut av lugnet :-) Kramis

 
Ingen bild

Lollo

30 juni 2008 20:39

Helt underbara bilder o komentarer! Tack för påhälsningen, alltid lika kul att ses!

Kramar

 
Josefine

Josefine

30 juni 2008 23:48

Lycka till med den lilla mallen:)!

http://www.bolteus.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards