Alla inlägg den 1 april 2008

Av Liten & Galen - 1 april 2008 20:32


Eftermiddagen e slut :)


Vi åkte ut till ängar idag oxå -booring som sagt jag kan det där med ängsspår.........


Men det va ju inte för min skull, utan för lillskägget och Liten. Lillskägget Lakritz fick ett lagom långt spår på ca 300m tre appotrer och två vinklar. Liten fick ett kort rakt spår på ca 70m med två apporter.


Lakritz lyssnade på alla mina tips och klarade uppgiften galant -bra jobbat killen. Liten däremot e väl som qvinns e -LITEN KAN BÄST SJÄLV...... Jaja hon fick ju en teori genomgång igårkv'äll och lite nyttiga tips inför dagen uppgift men hon slog dövörat till idag oxå och det gick som jag hade väntat mig!!!!!!


Hon gick någolunda i spårkärnan men sket fullständigt i träapporterna. I sinnomtid kommer hon att klura ut ekvationen själv (träpinne = köttbulle). Jaja det e väl ingen ide att tjata hon kommer väl till insikt innan det är dax att debutera på tävlingsbanan. Man vill ju inte stå på läktarplats och skämmas. 


Imorgon bär det av så långt söderut man kan komma i vårt avlånga land först malmö sedan till metropolen höör.


Så jag får passa på och vila i vår goa säng här hemma för i hör blir det enkelsäng så jag får ligga och trängas med morsan phuuu -jag kan redan nu känna hur trångt det blit att dela på en kudde......


Voff

Av Liten & Galen - 1 april 2008 15:09


Ja det är frågan? Skönt e det ju iallafall för det blir varmt ute, men lika varmt som det blir ute lika varmt om inte ännu varmare blir det ju i bien :( så idag har vi inte fått föja med mor på äventyr utan spenderat förmiddagen i hundgården!


Ligga lite här!


Och när jag tänker efter e inte det så dåligt i hundgården, varmt, lugn och ro, mat, vatten, godis och obegränsat med leksaker. Så summan av kardemumman e väl att sol = BRA.


Och ligga lite där!


Jag återkommer senare med uppdatering om våran eftermiddag!


Tass


Ovido - Quiz & Flashcards