Alla inlägg den 11 april 2008

Av Liten & Galen - 11 april 2008 23:51


Helgen e här :) Jag hade ju en inbillning om att det skulle bli en lugn och rofylld helg för en herre i sina bästa år.... Men icke sa nicke............


Vid midag idag kom morsan hemslöpandes med en slyngel vid namn Ozzy (staffehane på ca 7 månader) och meddelade att han skulle tillbringa helgen hos oss oooohhhhhhhhh det betyder att jag har två odågor att undervisa eller snarare tillrättavisan när de får tokiga ideér.


Hello Gorgeoues vill du kela?????


Dagen flöt på  "någolunda"  smidigt för min del.  Efter första promenaden kom mosran på attd et va smidigast att gå två små rundor med oss istället för en lång..... Liten fick gå själv med mor (och koppellträna) medans jag och Ozzy fick slå följe.


Och vid tiotiden fick JAG en brilljant idé om att stänga in vildarna i var sin bur. Och det visade sig vara det bästa jag kommit på på flera veckor! High five för mig :D


Att den här ypperliga ideén inte slög mig tidigare!


Efter det fick jag min välförtjänta belöning med en obegränsad mängd chips och småskitarna fick så snällt lugna ner sig och somna sött i sina varmgavlade tillhyggen!


Tass och godnatt från en utslagen hjälte

Ovido - Quiz & Flashcards