Alla inlägg den 19 april 2008

Av Liten & Galen - 19 april 2008 19:41


Dagen började precis som en ordinarie lördag mmmmmmmmmmm. Tjejerna stack på kurs tidigt så jag och farsan fick lite kvalitets tid för oss själva. Eftersom det är VÅRAN kvalitets tid får vi ju spendera den hur vi vill, och med ett oar ögonkast bestämmde vi oss för att ta ut våran tid snarkandes i sängen tills tjejerna kommer hem! Ett utmärkt beslut som passar oss båda.


DU & JAG farsan!


Vid lunch kom våra fruntimmer hem och det blev läge att stiga upp, eller tvång att kliva upp, om vi fått välja hade vi nog kunnat ligga till middagstid!


Å gissa om vi blev förvånade det va ju strålande sommarväder ute GÖÖÖÖT. Mormor kom förbi och la lite olika spår till lilltjejen och damerna försvann ytterligare nån timme, strötskööönt det innebar ju smygstart på dagen för mig och far.


Lagom efter middag kom min absoluta favorittjej Selma på besök -hon en en skönhet utan desslike, oooooooo min bara min.


Kom mitt HJÄRTA jag kan ta hand om din onda tass.


 

Men till min STORA otur hade hon sin brorsa Frost med sig, han har samma underbara ras som sin syster men helt fel färg. Hon e labrador med en  gudomlig gyllenbrun nyans mmmmm det vattnas i munnen på mig när jag tänker på hennes former....... Han e ju oxå labbe men svart helt fel man ser ju inte vilket som e fram eller bak. Och jag har nog med svarta vänner så jag behöver inte honom.


Hur som min dag kunde inte blivit bättre nu skall jag lägga mig under soffbordet och drömma mig bort i labradorerenas värld.


Voff



Ovido - Quiz & Flashcards