Alla inlägg den 21 april 2008

Av Liten & Galen - 21 april 2008 23:41


Vi startade morgonen tidigt på väg till Oskarshamn och mina favotjejer. Vi fick ett avbokat möte på vägen så det blev en mysig promenad i lönneberga, mitt i solen i nästan en timme. Jag tror att jag skymtade Emil bakom en husknut. Sen va det riktigt skönt att lägga sig i den svala bilen och vila.


Tack och lov för mina vänner på östkusten, morsan GLÖMDE nämligen min mat hemma -HALLÅ skulle jag gå på tom magen en vecka eller??????? Och inte nog med mat vi fick fina fina leksaker oxå. Vi hann inte testa dem idag men imorgon borde vi nog hinna med ett uppletande! Och läggs dom fina bollarna i rutan måste vi ju hitta dem!


Mamma hade lite dåligt samvete över att hon glömt bort min  mat idag -Med all rätt.......... Så hon mutade mig med en hel tallrik korvstoganoff och ris -TACK. Liten blev måttligt svartsjuk :D


Tur att Liten piper när man kliver på henne, jag skall visa er så ni fattar mitt dilemma.


Finn fem (ett "litet" åtminnstånne) fel!


Japp där e det.


Hon får faktiskt skylla sig själv när hon somnar under täcket, hun märks ju inte. Och till råga på allt kan hon hoppa upp  helt själv. Det va bättre när morsan fick lyfta upp henne för då fick jag iallafall en hint om att yrvädret va i sängen. Nu blir det liksom en överraskning varje gång jag byter sängplats!


Nu har jag koll på vart hon befinner sig så det e bara att kalla på John Blund och be om en godnatt saga!


Tass







Ovido - Quiz & Flashcards