Alla inlägg den 10 april 2008

Av Liten & Galen - 10 april 2008 21:55


Det är nåt speciellt med att sova i sin egen säng goa lakan, välkännda kuddar behaglig "hemma" doft. För om sängen står i MITT sovrum så måste det väl betyda att sängen e MIN???????


Igår när vi kom hem till stan blev vi dumpade hos farmor och farfar (som sagt). Alltid lika trevligt, vi fick umgås med de skäggiga medans morsan jobbade vidare. Hur rättvist som helst vi hade ju suttit i bilen sen tidig morgon :)


Idag hatr vi haft en urusel dag :( Startade TISIGT i morses och avslutade sent..... Visst har vi fått vara ute på enstaka kisserundor men mestadels av dagens timmar har vi spendarat i bilen.


Mor lovade att bättra sig tills imorgon, jag kommer gladligen om min dag i morgonkväll när jag ligger och väntar på de obligatoriska fredags chipsen!


Tass och godnatt



Ovido - Quiz & Flashcards