Alla inlägg den 12 april 2008

Av Liten & Galen - 12 april 2008 22:56


Idag va mor och brända kosing på ikea, kan verka knäppt med tanke på att hela huset e fullt med möbler!


Hon kom hem släpandes med ett paket efter några timmar, och som farsan meddelade innan hon åkte fick hon ta hand om skiten själv. Det innebär transportering från bilen och in och färdig monterad för egen maskin. Jag erbjöd mig att skicka Liten som förstärkning och det godtog morsan med glädje. Hur dum får man bli??????? Vad kan en minipinscher på knappt fyra månader bistå med????


 Men DU sa ju att jag skulle göra mitt allra bästa för att hjälpa till!


Just det OREDA :D Naturligtvis fick morsan slutföra projektet själv.

Medans vi hade leklördag alldeles för oss själva utan måsten och en massa onödiga komandoord!


Weeeehhhhiiii! Håll hårt så tar vi en ny flygtur!


Sov gott

Av Liten & Galen - 12 april 2008 17:43


Småttingarna tog med sig morsan på kurs imorses. NICE jag och farsan intog ryggläge och sträckte rejält på oss, fyra timmar alena JIPPI.


Det säg ju att -Ju fler dess då bättre men jag måste nog inta ett nytt tale sätt - Ju färre dess då lugnare!!!!! Fär ensam e nog ändå bäst?


Nu e det bara jag och lilltösen hemma och det är gudomligt skönt. Mor har alltid påstått att man behöver referenser för satt inse hur bra man har det. Och jag inser att jag ÄR lyckligt lottad.


No offence Ozzy det va enormt roligt att ha dig på besök Liten instämmer hon tackar aldrig nej till en lek kamrat MEN jag trivs rätt bra alldeles ensam.


Voff



Ovido - Quiz & Flashcards