Alla inlägg den 16 april 2008

Av Liten & Galen - 16 april 2008 22:36


Vi startade våran arbetsdag strax innan lunch idag. Så det blev en mysig lååååång runda imorses, sen blev det frukost i solen ute på terassen. Än så länge frid och fröjd ;)


Jag får ju snällt hålla mig inom tomtens gränsland sen odågan flyttat hem till oss och vi fått våran frihet in(ramad)dragen. Jag e ju en kraftig kille på knappa 35kg så om jag skall kunna klämma mig igenom nån springa i inhägnaden måste ju den vara av den större varianten. Mor har gjort ett riktigt bra jobb med staketet så det finns inga större hål. MEN för det lilla yrvädret räcker det med en yta på 8X8cm för att hon skall kunna trycka sig igenom och ta för sig av godheterna på andra sidan stängslet -DET ÄR REN ORÄTTVISA!!!!!!!!


Så imorgon skall jag börja samla in kantsten som grannen har längs sin tomtgräns och stapla dem på hög i alla möjliga flyckthål. Jag tycker att det skall vara lika för alla inom vår familj. Om jag e fast på tomten skall Liten oxå vara fast.


VOFF



Ovido - Quiz & Flashcards