Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av Liten & Galen - 5 augusti 2008 23:50


Helt GALET, vi avslutade dagen på hundklubben idag! NICE tänkte jag när vi körde in på uppfarten. Igår va vi ju HELT själva och kunde ränna runt som vi ville bland alla kaniner (det vimlar/vimlade av små gnagare på gräsplanen i kalmar). MEN va fel jag hade. Idag va hela klubben invaderad av min lilla syster fast i mycket, mycket större format?????????????? Det va ett gigantiskt gäng malliga hundar som tagit över den gröna ytan!


Jag valde att sitta kvar i bilen, finns ingen anledning att skrämma dom små ikea-schäfrarna med ett platt tryne! Dom hade ju fullt upp med alla människor som hotade dem med platta michelingubbar lindade runt armarna.


Liten tyckte inte alla att det va roligt träna idag, hon kände sig lite(n) som en katt bland hermelinerna! Så hon bytte bort sin halvtimme till Galen som fick alla tvåbeningar på fall :D


Vi började våran dag i blekinge för att fortsätta mot våra favorittjejer i oskarshamn. Liten blev alldeles till sig när vi närmade oss vårat slutmål. Hon började skrika när bilmotorn stängdes av och slutade inte förns hon fick lite hångel tid med en av våra favotöser. -Tack Frida för att du fick tyst på elendet. -TACK


Galen fick äran att "pussa" på två mysiga schäferdamer. Och morsan fyllde som vanligt bilen med fin fina grejer, jag uppskattade mitt goda tugg allrabäst!


Minstingen i familjen såg till att förse sig med skatterna på hotellrummet, ja hon e GALEN!


Medans den tokiga far runt som en vildvetting i den ena stolen fick vi inta skyddsläge i den andra.


Lillis fick en ny bädd som det va tänkt att hon skulle ha i bilen, men som vanligt fick hon morsan precis dit hon ville och tanten tog med den upp till rummet för att släpa ner den imon igen. Jag sa till henne från dag ett att ger du dem (tjejer överlag) lillfingret så ser dom snart till att ta hela armen  i besättning! jag vill inte vara tjatig -MEN VA VA DET JA SA?????????


Tass från oss


Ovido - Quiz & Flashcards