Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av Liten & Galen - 14 augusti 2008 20:51


Så lååååångt sträcker sig familjen Andersson-Påhlsson över vatten ytan. Paranteserna får inte vara med det räcker med oss fyrbeningar. Och tyvärr ligger Liten sist även här :( Jag tar mest plats med mina 62cm, Galen ligger en bit efter på sina 39,5cm, Julia e fortfarande med i matchen med ståtliga 35cm, och så har vi Liten som ligger på botten med knappa 30cm .


Till Galens fördel kommer ju hon att växa ett tag till medans vi andra har stannat i utvecklingen.

Morsan tvingade oss på oss lite lydnadstävling nu på kvällskvisten, och om jag minns momenten rätt ingår sittadnde i grupp så jag tog befälet och instruerade tjejerna. Kanske inte med bästa resultat men man måste ju börja nånstans


 

Sen skulle jag introducera platsliggning, men gav snart upp.................... det e nästan omöjligt att få dem att vara stilla i samma position längre än en hundradel, hopplöst helt enkelt. Så jag överlänar det åt mor :D



Kryp ingår ju i en del tävlingsformer och jag har en idé om att lägga till Rulla-runt för det e väl en konst om nåt! Töserna e på god väg att anamma mina nya idéer. Så med lite tid skall jag nog få dem till små lydiga charmörer!


Nu nalkas kvällsmat


Tass

Ovido - Quiz & Flashcards