Alla inlägg den 15 augusti 2008

Av Liten & Galen - 15 augusti 2008 22:57


Att sommaren snart e över....................... Fy f-n va jag hatar getingar, för fjärde gången i år har dom plågat mig och frågan e ju om de e samma geting alla gånger eller om dom turas om dom jä-larna????????


Idag hade vi besök av Troja och hennes matte, vi fyrbeningar va tydligen för snabba för getingarna för dom gav sig på de förslappade tvåbeningarna istället och sparade mig till eftermiddagen. Eller Jenny va för långsam om jag skall vara petig ;) rätt i låret stack dom henne genom jeans och allt. (hoppas din svullnad har lagt sig).


Liten har haft turen att bara bli stucken två gånger båda gångerna i vänster framtass (så den e van vid det här laget). Mig varierar dom stickställe på jag har inte bestämt mig för om det e en för eller nackdel! Galen e skonad men hon e ju i och för sig bara en baby ännu.


Så jag/vi stannad hemma idag när de andra åkte på treårskalas. Det e ju syn att skrämma slag på människobarnet! Och om jag ändå skall spendera några timmar i hundgården kan lika gärna småtöserna hålla mig sällskap.


Av att dömma av tårtan ångrar jag mig faktiskt lite den ser gudomligt smaskig ut

:( Det hade varit värt lite skrik och tårar :D


Aj och godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards