Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av Liten & Galen - 10 augusti 2008 22:55


Jag och farsan har haft det extremt skönt mednas tjejerna har varit på uppfostringsanstalt i karlsborg.


Och dom har gjort ett bra jobb, småttingarna kutade runt som galningar när dom kom hem men slocknade efter en kvart och sover fotarnade :D hoppas deras lugn håller i sig ett bra tag! Annars borde det väl bara att skicka tillbax dem på läger?


Det e iof skönt att ha dem hemma igen, morsan e ju duktig på att strukturera upp våra matvanor och det kan behövas, jag e rätt trött på kanelbullar, pizza och thai! Och töserna bjuder på en del roligheter när dom stirrar runt.


Liten gav en kort uppdatring innan hon deckade: Dom anlände i torsdags till "anstalten" och fick ett alldeles eget rum -nästan lika fint som hotellrummen som brukar besökas, den enda skillnaden va antalet sängar.


Lillis va som vanligt -minst men uppenbarligen inte yngst för nästan alla av Galens syskon behövde oxå tämjas. Tur att det fanns en blandad kompott av hundar.


I lördags mores fick Galen för sig att hon skulle försöka gräva sig in till grannpojken i rummet bredvid och "kela" lite -DUM IDEÈ!!!!!!!!!!!!  Liten blev måttligt irriterad på den G-alna, G-ulliga valpen ;)


Och som vanligt tilldelas selektiv bestraffning och tjejerna fick spendera resten av tiden i bur.


Det va allt som han förtäljas innan John Blunds besök, vi får se om hon minns mer imorgon eller om den "krokiga-vistelsen" förträngs under natten!


Nu skall jag lägga mig nära mina kära småsystrar så dom får vila ut i trygg miljö.


Tass och godnatt






Ovido - Quiz & Flashcards