Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av Liten & Galen - 21 augusti 2008 23:49

När man fick bråka och stöka till utan att få skäll................ Chivas hade nog låtit mig hållas även idag snart 8 år och 28kg senare ;)


Men här finns det bild bevis på att även STOR varit LITEN.


Sov gott

Av Liten & Galen - 21 augusti 2008 21:28


Phuuuuuuuuuuuuu, jag e jätteglad över att vara "frisk", MEN jag kan inte påstå att jag saknade/saknar joggningen som morsan tvingade/tvingar ut oss på. Inte Galen hon e beskonad pga sin ringa ålder. Men jag och lillis, vi MÅSTE tydligen hålla tanten sällskap. Inte för att jag inte orkar, men i hennes tempo kommer man ju aldrig i mål, tur att far oxå va med och stressade henne lite..........


Nu e det färdig gnällt :D


För övrigt har våran dag varit toppen j-obbat lite -lekt lite-vilat mycket och bäst av allt ätit på tok för många kanelbullar.


Baileys och Lakritz kom på besök och min gode vän vet ju vad som ligger mitt hjärta närmst -Tack för erat sällskap och dom fina, goda, gudomliga gåvorna.


Tass

Ovido - Quiz & Flashcards