Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Liten & Galen - 18 augusti 2008 22:01


Eller räcker det kanske med att vara krokig???????????


Jag har legat och kollat på tjejerna från soffan. Morsan har tragglat med Liten i snart en månad, och hon e duktig och blir bara bättre och bättre men den lilla G-ula e i en klass för sig själv. Medans morsan tjatar och instruerar Liten i sitt, ligg, hit, fot, stå osv gör liksom Galen allt själv vid sidan om????????????????????


Så nu verkar det som hon kan både ligg, sitt, hit och fot stå fattar hon inte riktigt.  -Liten får akta sig så hon inte blir utbytt :D


Tass från ett mysigt hotellrum i Värmland

Av Liten & Galen - 18 augusti 2008 18:19


Nu e vi i Karlstad, alla utan farsan och Julia. Nån måste ju va hemma och ta hand om huset :)


Jag och Lillis har ju varit här förut och känner oss bekväma. Galen gjorde sin första debut på Karlstad Bk idag, men det va inte så skrämmande som hon trott............. vi va ju helt alena.............. så det fanns inte så mycket att bli rädd för.



Liten hittade sin möbel så fort vi klev in på hotellrummet, HON påstår att den matchar hennes blanka päls och därför måste den tillhöra henne????????? Jag vet inte riktigt om jag håller med.



Sen fick hon syn på sängen och tog även den i besättning för den matchar TYDLIGEN oxå, hon e hopplös!


Så vi g-ulingar fick ta det som passade våran vackra glans........................... Å parketten e kanske inte så tokig, särskillt inte med en matta på :)


Strax innan eftermiddags promenaden knackade det på dörren. Våra protester hördes förmodligen hela vägen ner till receptionen, för utanför står en trevlig kille och överlämnar en bädd. Tjejerna har givetvis missuppfattat dess syfte.



Så jag gjorde ett grabbigt RYT och dom flyttade på sig så jag kunde instruera om hur den bäst kommer till sin rätt!


Manligt eller hur!


Tass




Ovido - Quiz & Flashcards