Direktlänk till inlägg 27 augusti 2008

Vi har det bra, vi här bak i bilen...........................

Av Liten & Galen - 27 augusti 2008 09:56


Vi har åkt MKT bil den här veckan :( Och mer kommer det att bli :(

Vi startade vår resa mot östkusten i måndags, körde runt hela smålanda för att på kvällskvisten avsluta i kalmar.


Tog en promenad upp till kalmar bk, där vi hade hela planen för oss själva. Så vi fick rusa runt och jaga kaniner hur länge som helst :) Så det blev en riktigt bra avslutning på dagen.


Igår börjde vi dagen i blekinge, knallade runt där en stund för att sedan dra till Oskarshamn och mina favotjejer ;) Och det slutade som vanligt bra mys, kel och en massa nya grejer med oss till hotelrummet!


Vi alla fick super goda tuggisar, jag fick ett fint halsband som lyser för jämnan och töserna fick små pipisar. -TACK! Eller jag vet inte om jag skall tacka för pipisarna för dom gick varma hela kvällen. PHUUUUUUU


Vi har ett rätt litet rum vilket innebär att mitt personliga utrymme blir rejält inkräktat -MORRRRRR


Det spelar ingen roll om jag flyttar runt lite grann, för dom e ju liksom där oxå.................. IN MY FACE


Nu skall vi ut på nya äventyr.  MOT ÖLANDSSKOGEN----------------------------

 
 
Ingen bild

Baileys

27 augusti 2008 13:47

Tjabba Wilse.Det är inte alltid en dans på rosor att resa land & rike runt!Men du ser ut att ha det dj..t bra ändå.Fastän småttingarna kliver över dej precis som om du inte fanns,Eller är det så min gamle vän att du har skämt bort dem så mycket!!Så nu är det liksom försent att ändra på det!Jag kan förstå om "Lillis" kliver över dej hon märks ju knappt,men den andra lilla som växer så det hörs all världens väg,där får du nog tänka om kompis.Hur som helst Wilse det var synd att ni reste i måndags,för då hade vi inprov på klubben,"farsan" & jag stod vid sidan om & kickade på ungtupparna & unghönorna,de skötte sig galant,Vid platsliggningen var jag & "farsan" lite oroliga för "lillbrosan" Det var en jycke med som brukar få upp honom från den positionen,Men hör & häppna!! Lakritz låg kvar med nosen i backen & bara små kickade på den varelsen,när inprovet var avklarat så snackade jag lite med "lillbrosan" & frågade somnade du på plan vid platsliggandet eller?Nä svarade han det där var väl inget att bry sig om,och så måste jag göra "morsan" lite stolt för allt arbete hon lagt ned med mig.Det var kloka ord från den lille vispen,men han kunde väl ändock ha tackat mej & dej Wilse för alla goda råd & tips.Men han var nog lite tagen & nervös,han ville väl inte vissa det för dom andra som var där på plan,många av dem möter han kanske senare på någon tävling & då gäller det att hålla god min.Hur som helst kompis detta är bara början på deras karriär,så de vet inte vad som väntar dem.Din "morsas"kompis Jenny var där på samma inprov med den lille kortbente,det gick bra för dem oxå.Ha det nu gött kompis på eder resa genom vårt avlånga land & ta väl hand om småtjejerna & er "morsa".Så hörs vi under resans gång..VovVov.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards