Direktlänk till inlägg 27 augusti 2008

F1 Grand Prix.........................

Av Liten & Galen - 27 augusti 2008 21:51


...................har vi haft på hotellrummet ikväll, man skulle kunna tro att vi va mitt uppe i slutskedet. För JISSES vilken fart småttingarna har flängt runt i över, under, på, runt, bredvid helt enkelt ÖVERALLT. Lillis lekte att hon va Kimi Räikkönen och sladdade runt som en fartfylld Ferarri medans Galen intog Robert Kubica gestalt och gasade runt i sann BMW anda.


Jag lägger mig inte i vem som kom över mållinjen först, det får töserna bråka om själva, men om man spanar på Litens tillgångar inser vem som helst att det luktar TUFFT motstånd.

Den 7/9 går GP av stapeln i Belgien och då borde ju Galen ha sina landsmänns stöd och support om småttingarna får för sig att delta i det loppet?


För att dempa dem lite hämtade jag apportbocken i morsans väska och placerade den strategiskt i hennes knä. -SNILLEBLIXT det e klart att tjeterna behöver öva på att hålla apporten -TUMMEN UPP för mig. Genast avtog sladdandet och mina systrar fick nåt annat att tänka på!


Nu ligger de och tar igen sig, så jag får passa på att sträcka ut min vackra kropp över parketten medans ytan finns.


Tass

 
 
Ingen bild

Malika

28 augusti 2008 20:59

Wilse! Du är helt underbar på att berätta i liknelser!!! Det är stört kul att läsa om era bravader! Matte och jag slåss om vem som hinner läsa din blogg först ;-) och jag vinner ju såklart.......

 
Sanna

Sanna

30 augusti 2008 19:25

Vilken underbar blogg du har! Glad att jag hittade hit. Fint SBK-täcke Liten har, får nog be din mamma sy fler eftersom Allie klarade inprovet i måndags och som kommande stadig gäst på SBK kanske det kan vara bra att ha:)

http://www.allie.webgin.se

 
Sanna

Sanna

30 augusti 2008 21:36

Klart att du får länka till oss! Jag har (utan att fråga)redan länkat både till dig och Troja;)Träffade både din mamma och Troja med matte på inprovet i måndags, verkar trevliga båda två.
Visst är det fina promenadstråk vid Bertilssons café? Kanske syns där i trakterna någon gång.

http://www.allie.webgain.se

 
joanna

joanna

31 augusti 2008 11:51

hej! va kul att läsa i din blogg...få jag länka dig?
hoppas att vovvarna mår bra och att matte e inte helt ledsen efter förlusten.....det va tajt och Liten kommer slå ut många hundar med sin skönhet. hon e riktigt fin dp tös.
hoppas vi ses i kålltorp...ha det bra och hälsa vovvarna.kram joanna

http://www.mycane.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards