Direktlänk till inlägg 30 augusti 2008

Utan Mor :(

Av Liten & Galen - 30 augusti 2008 21:37


Idag har vi fått förmånen att vara med farsan hela dan, för morsan har jobbat! Helt tokigt att hon skall behöva knega på en lördag medans farsan sover bort hela dan................ Bättre va det förr när qvinnsen jämt va hemma.


Fördelen med att va ensamma med far e ju iof att vi blir otroligt bortskämmda med SUPERGOD mat eller snarare sötsaker :D Kanellbullar i stora lass. Det vi missar e ju våra härligt långa skogspromenader............. Han tycker nämligen att våran tvångsinhägnade tomt räcker alldeles lagom som motionsrunda.


När vår efterlängtade mor äntligen kom hem fick vi en stund mys och kärlek ;) Sen tog hon med sig småttingarna ner till sjön för att kolla våran skatt, och tur va väl det den höll tydligen på att drukna . Men efter en timmes slit och hjälp från Galen va båten tom på vatten. SKÖNT jag vill liksom bestämma själv när jag har lust att bli blöt om tassarna!!!!!!


Nu e det återigen dax för min obligatoriska plats under bordet i väntan på chipsregn, tyvärr har mina småsystrar oxå fattad att det regnar chips på lördagar så jag e tvungen att dela med mig :(


Tass





 
 
Jenkan o Leia

Jenkan o Leia

31 augusti 2008 12:43

Vilken underbar flock du har, visste förresten inte att du hade en blogg =0).

Kramis
Jenkan

http://www.jenkan.se

 
Josefin

Josefin

31 augusti 2008 15:56

Hej lilla ljuvliga Galen, tack för dejten i dag ;-)
Puss på nosen!

http://www.eydimork.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards