Alla inlägg den 8 juli 2008

Av Liten & Galen - 8 juli 2008 18:32


Tur att man inte har några kläder som behöver torkas efter en sväng mellan regndropparna, när vi på började våran etermiddags promenad såg det riktigt ljust ut.. Så morsan bestämde sig för att lämna regnkläderna hemma :D Tji fick hon..... om ni aldrig bevittnat ett ösregn skulle ni sett tanten efter halva promenaden för hon såg verkligen ut som Ett!

Tjejerna har lekt (om man kan kalla det här för lek???????) mestadels inne idag med tanke på nederbörden. Det e en himla tur för mig att dom små har varandra, jag skulle inte vilja sitta fast i munnen på Galen................


Idag blev jag informerad om att Galen heter Galen för att det börjar på G??????????? Tänk om nån meddelat mig tidigare då hade ju jag kunnat komma med mina brilljanta förslag. G-linet, G-atukorsning, G-rina, G-rodan, G-adden (inte gubben från gotland), G-nällröv, G-rotesk, G-ruffa, G-räslig???????????? Jag har ju ett helt bibliotek med namn som skulle passa g-ör bra på den lilla ulligga, g-ulliga nykomlingen. 


Klockan börjar närma sig sju och då nalkas kaffe och kaka, hoppas det blir en saftig kanelbulle till mig!


Tass

Ovido - Quiz & Flashcards