Alla inlägg den 10 juli 2008

Av Liten & Galen - 10 juli 2008 23:12


Det e bra skönt att mina tjejer har lite av båda, så de lär sig att uppskatta varandras bra och kanske Lite(n) mindre bra sidor!


Tass & Godnatt

Av Liten & Galen - 10 juli 2008 21:35


Började sisådär, jag vaknade upp efter ett antal timmar i sängen. Käkade lite frukost och sen bar det av på den obligtoriska rundan. Än så länge, allt som vanligt. Sen fick jag vara barnvakt några timmar i hundgården................... ni förstår själva hur rogivande det blev. Men efter en timme eller två slocknade tjejerna och jag kunde ta en behövlig tupplur. Och strax där efter stod morsan och lille Milton och fnissade utanför grinden.


Tills dom såg mitt ansikte, jag vet inte när eller hur det hände men det gör jä-ligt ont. Bilden e tagen nu i kväll och det har dämpat sig lite. Jag tappade liksom känslen på hela vänstersidan så läppen, örat och ögat hängde och dinglade utan minsta antydan till sammarbete. Men efter några kanelbullar verkade det bli nästan som vanligt igen :)


Liten har hittat din själsfrände i Milton dom kan nog vara med varandra hela dygnet utan att ens bli lite(n) trötta på varann!


Eftersom Galen blev rätt så dumpad under vårat besök bestämmde hon sig för att undersöka varenda möbel åp övervåningen och fastnade givetvis för Jullans klösmöbel. Vi får se hur länge den taggiga damen går med på att dela sin borg!


Nu skall jag ta med mig tjejerna in i sovrummet och dämpa dem lite så att vi alla kan få några timmars välbehövd sömn.


Tass från en gammal! (i förhållande till mina små stsyrar iallafall).



Ovido - Quiz & Flashcards