Alla inlägg den 25 juli 2008

Av Liten & Galen - 25 juli 2008 23:57


Våran sista semesterdag börjar inta sitt slut........... Vi som haft det sååååååååååå mysigt.


Tjejerna har lega på latsidan hela veckan mednas jag instruerat paranteserna vad som MÅSTE göras innan det e dax för dem att ingå i sina yrkesroller igen!


Vi har haft besök från stockholm sen i tisdags, först Pernilla som tog hand om föråden. Tänk att man kunde kasta så mycker "bra att ha saker", om morsan fått betämma hade allt sammans stannat kvar.................


-Tack för hjälpen, nu finns det till och med utrymme för mina avlagda leksaker :D


Hon blev avlöst av sin bror Philip i torsdags ( en stockholmare åt gången räcker) och han har slipat, spacklat, tvättat alla ytor som kan tänkas renoveras och målat dem vita -TACK, nu ser man ju vart fönstret börjar och väggen slutar :)



Här skall tvättas, här skall skuras, här skall målas och besprutas.........


I helgen som kommer skall vi försöka göra så lite som möjligt. hoppas det håller i sig för jag e inte på humör att göra nåt! Och jag hoppas att mina småsystrar känner precis som jag!


Tass

Ovido - Quiz & Flashcards