Alla inlägg den 13 juli 2008

Av Liten & Galen - 13 juli 2008 14:46


Jag vet inte riktigt var jag skall börja........... Idag sov HELA familjen riktigt länge. Jag och Jullan har ju förmånen att få ligga i den varma, mjuka sängen med paranteserna medans småtöserna får trängas på det kalla golvet :D


 

Efter frukostrundan tänkte jag att det va en bra idée att får med Galen i vårt fotbollslag! Liten har ju snappat upp reglerna och spelets tankesätt riktigt galant. Så min uppgift borde inte bli för betungande. Men ack vad jag bedrog mig :(


HERREGUD..................... Liten e alldeles galen, hon ränner som ett yrväder fram och tillbaks över hela tomten????????????????????? Och Galen e för liten, hon snubblar ju tom på myrorna som ligger och solar under gräset???????????????????


Jag får helt enklet söka efter nya lagkamrater, min boll va hel innan jag bjöd in mina fd.lagkompisar phuuuu -Tur att jag har ett gäng nya i garaget!


Slutsatsen blir iallafall följande: Liten e Galen och Galen e Liten???????? Rörigt eller hur?????????????


Tass för nu



Ovido - Quiz & Flashcards