Direktlänk till inlägg 18 augusti 2008

Sköna Gröna Värmland

Av Liten & Galen - 18 augusti 2008 18:19


Nu e vi i Karlstad, alla utan farsan och Julia. Nån måste ju va hemma och ta hand om huset :)


Jag och Lillis har ju varit här förut och känner oss bekväma. Galen gjorde sin första debut på Karlstad Bk idag, men det va inte så skrämmande som hon trott............. vi va ju helt alena.............. så det fanns inte så mycket att bli rädd för.



Liten hittade sin möbel så fort vi klev in på hotellrummet, HON påstår att den matchar hennes blanka päls och därför måste den tillhöra henne????????? Jag vet inte riktigt om jag håller med.



Sen fick hon syn på sängen och tog även den i besättning för den matchar TYDLIGEN oxå, hon e hopplös!


Så vi g-ulingar fick ta det som passade våran vackra glans........................... Å parketten e kanske inte så tokig, särskillt inte med en matta på :)


Strax innan eftermiddags promenaden knackade det på dörren. Våra protester hördes förmodligen hela vägen ner till receptionen, för utanför står en trevlig kille och överlämnar en bädd. Tjejerna har givetvis missuppfattat dess syfte.



Så jag gjorde ett grabbigt RYT och dom flyttade på sig så jag kunde instruera om hur den bäst kommer till sin rätt!


Manligt eller hur!


Tass




 
 
Ingen bild

Baileys

19 augusti 2008 06:49

Tjabba Wilse.Det ser så skönt ut när du & småttingarna är på hotel & inte gör någoting alls förutom att du lär dem hur man uppför sig när man är på resande fot,För det har dom väldigt god nytta av när vi reser land & rike runt på våra tävlings äventyr.Man kan ju inte göra som de svenska deltagarna gjorde nu under OS-i Kina,sitta på läktaren i Sverigedräkten & pimpla ÖL!Visst kommer du & jag att sitta på läktaren & titta på när de våra tävlar & smaska i oss ett gäng kanelbullar,men då har vi ju inte klubbmärket på oss,Vi vet hur man uppträder på sådana tillställningar!!Ja du Wilse våra små gör framsteg från dag till dag,jag ligger & smyggtittar på "morsan" & Lakritz när de tränar och de ska jag säga dej, det är inte ofta som jag behöver tillrätta visa dem...Wilse du & jag kan ju vara lite diskreta för att inte såra dem som lär samt de som lär ut.Hur som helst min gamle vän ta nu vara på dej & de dina på er underbara resa.Som sagt är det något kompis så slå en signal.Vi hörs.VovVov

 
Maria

Maria

19 augusti 2008 10:10

Vi brukar läsa er blogg och följa era äventyr, och nu börjar vi faktiskt bli nyfikna på vad matte Jeanette jobbar med som gör att ni bor på hotell hela tiden. :-) Sen undrar jag var de där byxorna som Jeanette sa jag kunde få blev av? :-P kram från Maria

http://www.utzi.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards