Direktlänk till inlägg 7 juli 2008

SEMESTER ;-)

Av Liten & Galen - 7 juli 2008 21:28


Sovmorgon, lungna lååånga promenader och regn. Precis som en svensk sommarsemester skall vara!


Galen har anpassat sig bra i vår tokiga familj. För att vara så "liten"  sköter hon sig galant. Sover hela natten igenom, gör sina behov utomhus, pussar på katten,  biter på Liten (låter alltså mig vara ifred), äter både sin egen och andras mat, e tyst när vi blir lämade, biter på utemöblerna och farsan :D


Idag har vi haft TRÅKIGA besök....... först kom mormor UTAN HUNDAR, sen kom familjen Magnusson/Christensson UTAN HUNDAR och sen kom familjen Townsend UTAN sina SKÄGGIGA och familjen Björnemalm/Fredriksson oxå utan fyrbening. VANSINNIGT tråkigt, vad har det tagit åt folk?????????????? Om de e så att dom skall komma utan fyrbeningar kan de väl lika gärna stanna hemma?


Liten och Galen uppskattade gästerna mer än jag, men dom e nog för små för att inse vad som saknades!


Småtjejerna e trötta, så nåt gott hade allt fikande med sig idag, innan det e dax för John Blund skall jag starta en rolig jage så att töserna sover riktigt länge imorgon!


Tass

 
 
Ingen bild

Baileys

8 juli 2008 10:28

Tjabba Wilse,visst e dom söta de små,det säger jag bara till dej kompis,som du förstår så måste man ju vara lite RAMBO!här skall du höra Wlise!! I helgen tog morsan fram trim grejer & roppade på mej! vuxnagrabben & började rycka i pälsen & noppra minaögonbryn!fattade du vad jag blev orolig,"morsan" & lillbrosan nyss hemkommna från byhålan stockholm från det där löjliga jippot världsutställningen,för nu till helgen skall våra "morssor" iväg igen på sån där skit!"farsan"hörde min klagan när HON höll på,så han kom fram till trimbordet & tittade djupt i mina MÖRKA VACKRA ÖGON & sa med en lugn & behaglig stämma du kan vara lugn grabben det är för ditt eget bästa,det är för värmens skull.När "farsan" sa dessa ord då fattade jag vad det handlade om,för han är på våran klubb så gott som varje dag när han inte har semester "så han kan detta med hundar förstår du Wilse,så om du skulle komma i någon knippa där hemma så slå mej en signal så lösser vi detta ihopp med "farsan"Jag e allt lite avundsjuk på dej kompis för du slipper att bli ryckt i pälsen.Vi hörs,v0v vov!

 
Bosse&Troja

Bosse&Troja

8 juli 2008 11:48

Nästa gång, ja då jäklar kommer vi med! Eller ialla fall en av oss. Troja skulle behöva röja upp bland hundarna och visa de små liven lite hyffs! ;)
Söta är ni allafall alla 3!
Bosse skulle säkert vilja sätta tänderna i Galen, den lilla läckerbiten!

http://doggar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards